mariaalexandra

Direktlänk till inlägg 24 december 2010

god jul :)

Av Maria Karlsson - 24 december 2010 10:10

god jul allesammans,

tjuvstartade med firandet igår och var hos martins farmor och farfar och träffade den delen av släkten med lite julklappsöppning där osv.

sitter hos martins pappa nu och ska strax äta frukost, innan vi åker vidare till kattarp för att börja det riktiga julfirandet där och efter kalle anka åker vi vidare till martins mormor och morfar.

vi hörs efter julen :)

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Karlsson - 21 januari 2011 22:36

sitter nu i tystberga hos min kusin och hennes man och barn. rätt trevligt men man längtar ändå hem. igår var vi ju i stockholm och tillbringde natten på ett hotell där, shopping på dagen och på kvällen var vi ute och åt och firade pappa tillsamman...

Av Maria Karlsson - 18 januari 2011 16:16

droggenomgångar på skolan idag. segt segt och segare på förmiddagen men hade en helt underbar föreläsare på eftermiddagen så trotts att det är ett väldigt allvarligt ämne satt man mest och skrattade sig igenom det hela. Snacka om att kunna leva in si...

Av Maria Karlsson - 17 januari 2011 16:28

   sitter nu i infoteket på skolan, har gjort lite skolarbete och tänkte jag skulle passa på att uppdatera bloggen lite samtidigt. först och främst måste jag bara säga att jag inte tycker om detta tangentbordet på skolan stationära dator. alldels för...

Av Maria Karlsson - 11 januari 2011 22:08

sitter i sängen och bara tar det lugnt, nyheter på tv och clara brevid. rätt skönt när man bor med en så jävla go kompis så att inga ord behövs. Hade rättskunskap innan idag, med ny lärare. han sög. saknar tom redan. Han har fått nytt jobb, heltidsjo...

Av Maria Karlsson - 10 januari 2011 23:01

tillbaka på skolan, tack älskling som körde mig upp <3  var hos doktorn igår och fick smärtstillande och får inte vara i stallet och anstränga mig den närmsta tiden då det är en spricka i ett av revbenen. Men doktorn är nog smart som trycker rak...

Presentation


hellu där ute. här kan du läsa om en 18 årings liv med kärlek, vänskap, hästar och allt annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards