mariaalexandra

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Maria Karlsson - 3 januari 2011 18:41

har inte varit inne och uppdaterat på länge så jag säger gott nytt år nu istället.

just nu sitter jag i en liten stuga i kläppen och är så varm så jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. har åkt snowboard för första gången i mitt liv och jag måste faktiskt påstå att jag är lite duktig. jag har tagit mig ner 2 gånger utan att bryta varken armer eller ben men har dock ett ganska så blåslaget knä istället. men inte mer än det så kan jag väl inte klaga egentligen :)


däremot, jag är så trött på alla småbråk med martin hela tiden. det går inte en dag utan att vi blir irriterade på varandra och jag vill inte det. fattar inte vad jag gör för att göra honom så irriterad och när han blir irriterad blir jag irriterad och allting blir bara mer åt helvete. JAG VILL INTE MER!! och inte hjälper det att man försöker prata med honom heller för då blir det fan bara värre. skjut mig för att slippa det? :(


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hellu där ute. här kan du läsa om en 18 årings liv med kärlek, vänskap, hästar och allt annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards