mariaalexandra

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Maria Karlsson - 11 januari 2011 22:08

sitter i sängen och bara tar det lugnt, nyheter på tv och clara brevid. rätt skönt när man bor med en så jävla go kompis så att inga ord behövs. Hade rättskunskap innan idag, med ny lärare. han sög. saknar tom redan. Han har fått nytt jobb, heltidsjobb på någon annan skola så grattis till han och dem som får honom för han är underbar som lärare men det suger för oss andra. 


Fler dåliga nyheter är att min mobil är paj, touchen slutade helt random fungera så skulle starta om den och det gick ju men touchen är fortfarande kass. som tur är kommer mamma upp imorgon och följer med mig till doktorn och då får jag en annan mobil så länge så lämnar vi in min mobil. Känner mig så totalt handikappad utan den. Har ju bästa rumskompisen då så fick låna hennes mobil att ringa från och som martin också ringde till så fick prata lite med han med. Saknar min älskling <3

Hoppas ni andra har en bättre dag (: 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hellu där ute. här kan du läsa om en 18 årings liv med kärlek, vänskap, hästar och allt annat.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards